Opel змінює свою легендарну блискавку. Новий логотип для нового Opel Mokka
Бренд Opel буквально народився знову із запуском моделі Mokka. Новинка — перший носій нового фірмового обличчя бренда — Opel Vizor. Автомобіль вперше отримав повністю цифровий салон — Pure Panel. Навіть напис «Mokka» тепер виконаний за допомогою спеціального шрифту, він розташований по центру задніх дверей. Зміни настільки масштабні, що не обійшли і фірмовий логотип Opel. Легендарна блискавка змінилась — відтепер всі нові Opel матимуть новий логотип.
«Навколишнє кільце стало тоншим, ніжнішим, точнішим та виразнішим. Нове кільце дозволяє ще більше підкреслити фірмову блискавки, акцентувати на ній максимум уваги. Всі деталі загострені, з дуже маленькими радіусами заокруглення. Напис «Opel» інтегрований в нижню частину кільця і нагадує тонке гравіювання на ювелірному виробі. Цей елемент наче символізує німецьку точність. У новій моделі Mokka ми вбудували логотип-блискавку в оригінальну передню частину Opel Vizor, а також ідеально розташували логотип позаду центру кришки багажника, додатково підкресливши ансамбль назвою моделі», — ділиться своїми враженнями віцепрезидент по дизайну Бренда Марк Адамс.
Відома блискавка, вписана у кільце, дотепер прикрашає всі автомобілі Opel з 1963 року. У різний час, зважаючи на модель, емблема могла дещо відрізнятись. Наприклад, в 1970 році розробли та почали застосовувати перші чіткі принципи єдиного дизайну та оформлення для всіх областей діяльності компанії. Корпоративний дизайн вперше був змінений в 1987 році. На початку 2000-х блискавка стала об’ємною. З 2016 всі моделі Opel стали прикрашеними гострокутною хромованою блискавкою. А вже за рік, улітку 2017, логотип знову зазнав змін та став плоским.
Прийшов час нових змін: зустрічайте новий логотип Opel.
Opel — майбутнє для кожного!